Reklama w TV – zalety

Oglądalność telewizji zwykłej, tradycyjnej z jednej strony rośnie, z drugiej spada. Coraz mniej młodych ludzi ogląda telewizję, przede wszystkim dlatego, że jeśli już skupia swoją uwagę na czymś, to zwykle jest to Internet. Niemniej jednak w sieci również pojawia się coraz więcej kanałów telewizyjnych, a zatem te dwa media się ze sobą mieszają. Mamy więc telewizję internetową, która zaczyna funkcjonować na podobnych zasadach co ta, która jest dostępna w odrębnych odbiornikach telewizyjnych. Reklama zarówno w jednym, jak i drugim typie telewizji jest rzeczą bardzo ważną. Dlatego też bloki reklamowe nieustannie się wydłużają i dlatego w czasie przerw między filmami spokojnie da się zdążyć wyjść na spacer z psem. Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby reklama przyciągnęła widza. Dlatego powinno się ją zrobić jak najciekawszą. Jeśli będzie interesująca, wtedy osiągnie sukces. Jej niekwestionowaną zaletą jest jej krótkość – przedstawia esencję tego, co w dobrej reklamie powinno być najważniejsze: produktu.

Zobacz stronę autora: denarte