Reklama jest swego rodzaju ofertą – pokazujemy produkt, który chcielibyśmy, aby spodobał się ludziom i który ci ludzie mieliby zacząć w jakiś sposób używać. W zależności od tego, co to będzie, jego przeznaczenie będzie nieco inne. Jeśli bowiem jesteśmy firmą produkującą żaluzje, wówczas będziemy pokazywali funkcjonalność naszego produktu – jego dobrą jakość oraz na przykład szczelność (przecież każdemu z nas chodzi o to, żeby żaluzja była szczelna). Jeżeli natomiast jesteśmy producentami karmy masaż pabianice dla zwierząt, musimy pokazać, jak bardzo pozytywnie karma wpływa na nasze zwierzęta (i oczywiście powinniśmy być co do tego stuprocentowo przekonani, a karma powinna być odpowiednio przebadana i przygotowana!), jak również wskazać wszystkie inne dobre aspekty związane z jej używaniem. Reklama powinna zachęcić i przekonać kupującego. Nie jest istotne, żeby było w niej pokazane za dużo – powinien być przedstawiony konkret, który jednocześnie będzie najlepszym argumentem za tym, aby spróbować danego produktu.
